Cinema

CULTURA

Dani de la Orden roda un nou llargmetratge a Cadaqués

El director roda la comèdia familiar ‘Una casa en flames’ a diferents zones de la Costa Brava

El director Dani de la Orden està rodant, segons informa l’ACN, un nou llargmetratge, ‘Una casa en flames’, una comèdia dramàtica familiar protagonitzada per Emma Vilarasau, Enric Auquer, María Rodríguez, Alberto San Juan, Clara Segura, José Pérez Ocaña i Macarena García. La pel·lícula se situa a Cadaqués i inclourà localitzacions per la Costa Brava. Per De la Orden, el film parla del cantó “més fosc” de les famílies, tot allò que “no es diu i que mostra la part menys tendre i més egoista que tenim amb la gent que s’estima”. També detalla que “és una aproximació naturalista, plena de petits moments, diàlegs llargs, situacions quasi costumistes d’estiu però amb sentit de l’humor”. Deu anys després d’estrenar ‘Barcelona, nit d’estiu’, el director torna a treballar amb el guionista Edu Sala.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant