Economia

Frit Ravich creix un 18% i tanca el 2022 amb una facturació neta de 262,7 milions d’euros

Frit Ravich, empresa familiar amb seu a Maçanet de la Selva especialitzada en l’elaboració de Patates Fregides, Snacks i Fruits Secs, ha tancat el 2022 amb una facturació neta de 262,7 milions d’euros, un 18% més que l’any anterior, segons ha informat l’ACN. La companyia ha superat les seves expectatives i tanca un any de “rècord” consolidant-se com empresa de referència nacional en el sector. L’increment de facturació de la companyia, asseguren, està directament relacionat amb el creixement dels canals Hostaleria i Impuls, que han experimentat un creixement del 48% i el 24% respectivament. Una circumstància que l’empresa vincula a la recuperació del turisme i l’activitat fora de casa postpandèmia.

La companyia, a més, va tancar l’any passat amb una cartera de més de 4.000 referències, entre les que s’inclouen productes de marca pròpia i d’altres tan reconegudes com Mars España, Ferrero, Mondelez, Haribo o Red Bull. Està present a 27 països i durant l’any 2022 va generar 155 nous llocs de treball. En els propers anys, la companyia té previst incorporar més de 100 professionals que se sumaran a la plantilla de més de 1.000 persones que tenen.

D’altra banda, han incrementat un 15% la inversió, arribant als 3,5 milions d’euros, que s’han destinat a crear nous productes i a projectes de millora del procés productiu.

La directora general de la companyia, Judith Viader, afirma que el 2022 ha estat “un any molt positiu”. Aquest 2023, a més, Frit Ravich commemora els 60 anys d’activitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga