Economia

economia

Puig tanca el 2020 amb 72 milions de pèrdues

El grup de perfumeria Puig va tancar el 2020 amb 72 milions d’euros de pèrdues i una facturació de 1.537 milions, que equivalen a una caiguda de les vendes del 24%. Aquesta evolució hauria estat encara més negativa si el grup no hagués adquirit la marca britànica de maquillatge Charlotte Tilbury l’estiu passat. “És el pitjor any de la nostra història”, va sentenciar ahir el president i conseller delegat de l’empresa, Marc Puig, durant la presentació dels resultats. Malgrat tot, el grup preveu duplicar la xifra de vendes d’aquí a dos anys i triplicar-la d’aquí a cinc.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Economia

Més d’un milió de creueristes desembarquen a Barcelona de gener a maig

Barcelona
economia

Bones perspectives del sector turístic de Lleida per aquest estiu

Lleida
Unió Europea

L’Eurostat confirma l’alça de la inflació a la zona euro fins al 2,6% al maig

Barcelona

Ecosol va contractar 126 persones en risc d’exclusió social durant el 2023

GIRONA
economia

El Vendrell ressalta la fortalesa del seu comerç de proximitat

El Vendrell

Visen un 30% més de projectes fotovoltaics a la demarcació el 2023

GIRONA
Economia

CCOO crida a fer vaga a la Copa Amèrica pels expedients a empleats del Port Olímpic

Barcelona
Economia

Destinen 1,7 milions a contractar més personal de suport als temporers de Lleida

Lleida
Economia

Damm tanca el 2023 amb 130 milions de benefici, un 28% més que l’any anterior

barcelona