Economia

Adsmurai compra l’agència de comunicació en línia Zinkdo

La gestora de publicitat en les xarxes socials preveu quintuplicar el seu volum els pròxims quatre anys

Adsmurai, la gestora de publicitat en xarxes socials, ha adquirit Zinkdo, una agència de comunicació i màrqueting digital. Zinkdo s’incorpora com una unitat de negoci autònoma i conservarà la marca. Amb l’operació, Adsmurai preveu superar els 300 empleats aquest any i gestionar més de 130 milions d’euros en publicitat. La tecnològica va tancar el 2021 amb un volum de publicitat gestionada de gairebé 100 milions d’euros en mitjans i una cartera d’un centenar de clients.

La compra forma part del pla de creixement i expansió internacional d’Adsmurai, que aspira a multiplicar per cinc el seu volum en els propers quatre anys, segons explica Marc Elena, fundador i màxim responsable. Aquesta estratègia suposarà obrir dues noves oficines de la companyia barcelonina en diferents continents l’any vinent.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona
Contra xifrada
Jordi Garriga Riu

L’actiu de la natura

Floox ja té al mercat el seu carregador ràpid compacte

L’Hospitalet de Llobregat
Informació especial

Zentinel MDS, l’‘start-up’ que ajuda a digitalitzar la maquinària antiga