L'apunt

L'APUNT

Confiança en el transport públic

La línia d'autobús que uneix Manresa, Monistrol, Olesa i Abrera amb Barcelona acumula com a mínim un centenar de queixes en el mes que fa que Monbus té el servei. Retards, busos que no passen, gent viatjant dreta o passatgers que es queden a terra perquè els busos van plens. Són algunes de les peripècies que cada dia han de patir els usuaris i a les quals s'ha de posar fi. Qui va a treballar o estudiar cada dia a la capital catalana ha de tenir un servei de qualitat, que li permeti arribar a l'hora prevista. No podem demanar als usuaris que apostin pel transport públic si no hi poden confiar. Esperem que la pressió dels ajuntaments i la implicació de la Generalitat solucionin el problema abans que s'esgoti la paciència dels viatgers.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]