Salut

El CAP Santa Clara de Girona comença les obres d’ampliació

Els treballs tenen un cost de 575.953 euros i permetran d’augmentar-hi les zones assistencials

El CAP Santa Clara de Girona ha començat aquesta setmana les obres d’ampliació dels espais assistencials a la primera planta de l’edifici. Els treballs són per adequar i reordenar una part dels espais d’aquesta primera planta, de manera que es disposarà de vuit consultes noves i d’un espai específic per a l’aula d’educació sanitària. Actualment aquesta zona és ocupada per àrees administratives. L’execució dels treballs, finançats per l’Institut Català de la Salut, s’ha adjudicat per valor de 575.953,90 euros a Elecnor Servicios y Proyectos, S.A.U.

Un cop acabades les obres, el CAP Santa Clara haurà augmentat el nombre de consultes del centre fins a 25. En total s’haurà actuat sobre una superfície construïda de 539,30 metres quadrats. La distribució dels nous espais s’organitzarà al voltant del pati central, que funcionarà com a sala d’espera i donarà accés a totes les consultes situades al seu perímetre. A més, també es redistribuiran les consultes de pediatria.

Les obres conviuran amb l’activitat assistencial habitual del centre, de tal manera que s’ha fet una reorganització interna de les consultes que no n’estan afectades. En el cas del servei d’odontologia, però, les visites s’han hagut de traslladar a d’altres CAP mentre durin les obres. Així doncs, el dilluns a la tarda es passarà visita al CAP de Salt Jordi Nadal i els dimarts, dimecres i dijous a la tarda al CAP Montilivi. La consulta de cirurgia dental es durà a terme cada dimarts a la tarda al CAP Dr. Joan Vilaplana de Taialà i cada dimecres al matí a Celrà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Continuarà el temps inestable

Barcelona
cop28

La COP28 aprova un fons de pèrdues i danys

barcelona

Els Mossos desallotgen les cases de La Ruïna i El Kubo

barcelona
Societat

Els cavalls amics

BARCELONA
CULTURA

A reveure, amic Joan B. Culla

SOCIETAT

Preparatius per activar dos pous d’aigua a Salt per l’estat d’emergència per sequera

salt
Barcelona

El Port de Barcelona i Seat fan una aposta per l’energia solar

Barcelona
SOCIETAT

Les campanades de Cap d’Any a Girona, amb altaveus

GIRONA

FAADA critica l’arxiu de l’expedient sancionador a la UdG per la gallina trobada en zona militar a Sant Climent Sescebes

sant climent sescebes