Societat

La Brigada Municipal de Palamós ha atès unes 2.600 notificacions el 2022

Bona part d’aquestes comunicacions fan referència a incidències de la via pública, vinculades a enllumenat, jardineria i senyalització viària

Els operaris de la Brigada Municipal de l’Ajuntament de Palamós han atés, durant l’any passat, un total de 2.590 notificacions de serveis a la via pública o de muntatge d’equipament per a la realització d’activitats.

La major part d’aquestes tasques realitzades per la Brigada, han estat comunicades prèviament mitjançant l’app municipal, on els ciutadans han informat d’alguna incidència a la via pública relacionada principalment amb l’enllumenat (672), arranjaments de paleteria (572), instal·lacions o equipaments (322), jardineria (188), senyalització viària (69) o platges (15), entre altres.

També es destaca el muntatge de l’equipament necessari per a les activitats que s’han organitzat al municipi per part d’entitats locals, i que han requerit de la ubicació de tanques, escenaris, cadires o altres elements per a la realització d’aquestes activitats. En total durant el 2022 varen ser 287 les sol·licituds que per aquest concepte es varen atendre per part de la Brigada Municipal.

En aquest cas les notificacions rebudes s’han tramitat a través d’instància telemàtica o lliurada presencialment a la seu de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).

Aquestes tasques que realitza la Brigada Municipal són a banda de les que programa durant l’any aquest servei, vinculades a projectes de millora d’equipaments o via pública.

L’app municipal

La bústia de comunicats i incidències que inclou l’app municipal, per a telèfons mòbils i tauletes, és l’opció més utilitzada pels ciutadans a l’hora de comunicar algun tipus d’avaria o servei.

Aquesta aplicació permet ampliar la potencial detecció d’anomalies o desperfectes al municipi, informant de la incidència detectada, enviant fotos, fent el seguiment de les accions previstes per part de l’àrea amb competència, i fins a conèixer l’arranjament de l’avaria un cop resolta.

Un dels avantatges d’aquests sistemes és que el ciutadà pot fer una fotografia georeferenciada, entrar-la a l’aplicatiu amb una breu descripció del problema que ha detectat i, automàticament, es crea un tiquet amb la situació exacte d’on està localitzada la incidència a resoldre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Retards de més de mitja hora a la R11 per una avaria entre Girona i Sant Miquel de Fluvià

girona
salut

L’Hospital de Mataró canvia els uniformes quirúrgics per uns més sostenibles

mataró

Les fires del 1 de Maig omplen de gent els carrers de Figueres malgrat l'amenaça de pluja

figueres

El TSJC reconeix la bulímia com una malaltia incapacitant

girona
urbanisme

Alella tira endavant el projecte per urbanitzar la Serreta i El Pla

alella
mobilitat

Mataró comença demà a multar a l’illa de vianants del centre

Mataró
indonèsia

Les autoritats es preparen per fer front a l’erupció del volcà Ruang

barcelona
LA CRÒNICA

Les mestres que fan collir pedres

CRÒNICA

Defensors davant la burocràcia