Infraestructures i serveis

SERVEIS

Habiliten una oficina per canalitzar queixes de veïns de Selva Brava i Font Bona

L’Ajuntament de Llagostera ha habilitat un oficina per canalitzar totes les queixes dels veïns afectats pels talls de Rec Madral en el subministrament d’aigua que pateixen els residents de les urbanitzacions de Selva Brava i Font Bona.

“Amb aquest punt de recollida de queixes es pretenen facilitar als veïns la tramitació de les queixes formals a l’Agència Catalana del Consum i a tots els organismes competents que es consideri”, ha explicat l’alcalde de Llagostera, Narcís Llinàs. L’oficina estarà ubicada al local Polivalent avui, dijous 13 de juliol, d’11 del matí a 14h00. Es poden tramitar les queixes a l’ Agència Catala de Consum i també es poden fer a l’ Agència Catalana de l’Aigua (ACA) .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Vaga a Farré Logistics per l’acomiadament del delegat sindical

caldes de malavella
Salut

Neix el CareCityLab, el centre de cures i recerca sociosanitària de Mataró

mataró
GIRONA

Tocs de Vi de l’Empordà es trasllada a la Devesa

GIRONA
successos

Mor en tallar-se el braç al colpejar un vidre durant una discussió amb la seva dona

El Perelló

Premis pels concursos de foment de la lectura i l’escriptura

girona
FIGUEREs

Alumnes de l’Amistat creen dos itineraris per descobrir les Salines

FIGUERES
gastronomia

El ‘Tast a la Rambla’ celebra els deu anys de la mà de la Copa Amèrica

Barcelona

Amplien la prohibició de patinets i bicis a tota l’illa de vianants de Terrassa

TERRASSA
Successos

Cinc detinguts a Torrefarrera en una baralla entre dos grups

Torrefarrera