Societat

Fornells Motor, 1r, 2n i 7è classificat als premis Club N 2021 com a millor atenció al client

Es tracta d’un premi a nivell estatal que otorga Hyundai Motor España als venedors que han tingut més valoració per part dels clients que han adquirit un model Hyundai de la gamma N durant el 2021 a Espanya. Es valora diferentes categories, entre elles, la de millor atenció al client.

Joan Bravo Pérez del concessionari de Fornells de la Selva ha estat el 1r classificat, seguit de Carles Juanola Bravo, del concessionari ueres. Francesc Jiménez Gutiérrez, del concessionari de Fornells de la Selva, ha estat el 7è classificat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

SALUT

El CAP de les Borges Blanques farà radiografies, una llarga reivindicació veïnal

barcelona
societat

Acord per apujar els sous als metges d’urgències de l’Hospital de Mataró

Argentona
societat

El Claustre de la UB aprova la moció de suport a Palestina

barcelona
infraestructures

Liciten les obres del vial per accedir al polígon de Gandesa des de la C-43

GANDESA
habitatge

El Govern recorre contra l’Estat per ignorar l’índex català de preus del lloguer

barcelona
MEDI AMBIENT

Els impulsors de la consulta sobre el polígon recorren a la Generalitat

La Bisbal del Penedès
SERVEIS

Aigües de Barcelona aprova 995 milions per assegurar el futur del servei

Barcelona
SERVEIS

290 delictes a les xarxes ferroviàries catalanes en catorze mesos

Barcelona
TORROELLA DE MONTGRÍ I L’ESTARTIT

Redueixen el consum d’aigua un 27 %, a 16 mesos de la municipalització

TORROELLA DE MONTGRÍ