Societat

Tret de sortida de la Candelera a Castelló

La missa solemne a la basílica avui a les onze del matí serà el primer dels actes

Les tradicionals celebracions de la Festa de la Candelera a Castelló d’Empúries tindran avui el tret de sortida amb la missa solemne a la basílica de Santa Maria, amb la Coral Castellonina i l’acompanyament d’Ivan Joanals. A les dotze hi haurà sardanes a la plaça dels Homes i a les set de la tarda es lliuren els premis Espiga i Timó, a la capella del convent de Santa Clara. La música arrenca divendres a les onze de la nit amb la Festa Jove. El grup Red Hot Chili Covers obrirà la nit a la sala municipal amb el seu repertori de tribut a la banda californiana Red Hot Chili Peppers. Seguidament, continuarà la festa amb les versions de La Masovera Barbuda.

Dissabte, tallers familiars i campionat de botifarra, al matí, i a la tarda, a les cinc, l’espectacle infantil de l’Albert Such amb xocolatada a la sala i, una hora més tard, es presentarà el llibre Els esquitxos de la pedra de Salvador Famoso. Al vespre, a la sala, espectacle d’humor i música amb Intermusic By Rko DJ. Diumenge al matí es fa la fira de brocanters a la plaça Joan Alsina, el mercat del llibre vell a la plaça Jaume I i l’espectacular despertada amb els Fusellers de Castelló, a l’aparcament del pont Vell. També hi haurà trobada de puntaires, ballada de danses populars i sardanes, a les dotze a la plaça dels Homes, amb l’orquestra Montgrins. A dos quarts de sis, concert i ball amb el Montgrins a la sala municipal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

transports

Remolcat fins a Sants un tren de l’AVE avariat en un túnel a l’entrada de l’estació

barcelona

Un centre de recursos per a discapacitats intel·lectuals, a Santa Coloma de Farners

SANTA COLOMA DE FARNERS

A informació pública les expropiacions de la nova plaça d’Espanya de Girona

GIRONA

Palamós habilitarà la visita virtual al refugi de la Guerra Civil al pati de l’escola La Vila

palamós
societat

La CUP-SOM POBLE amplia les candidatures a les comarques gironines

girona

Madrid insta a reactivar el grup de treball per al traspàs de rodalies

barcelona
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Jornada assolellada

Barcelona

Els lletrats de l’administració de justícia pacten amb el govern espanyol i paren la vaga

BARCELONA

Defensem el tren de l’Empordà reclama l’estació de Figueres on és ara i amb les vies soterrades

figueres