Societat

El jovent gironí pot optar a accelerar el seu projecte amb el programa ‘The Bridge’

La nova iniciativa d’EduCaixa seleccionarà 10 projectes i els impulsarà amb una dotació econòmica de 25.000 euros i cinc mesos de formació i mentoria

El jovent gironí ja pot optar a accelerar el seu projecte amb el programa The Bridge, que impulsa EduCaixa per tal d’accelerar els projectes de joves emprenedors amb iniciatives empresarials en fase inicial que abordin reptes socials i mediambientals. L’objectiu de The Bridge és ajudar a construir una societat més justa a través de l’impuls a empreses emergents amb una proposta innovadora i un model de negoci sostenible, segons manifesta l’entitat a través d’un comunicat.

Així mateix, l’acceleradora es dirigeix a equips d’un mínim de dos emprenedors d’entre 18 i 30 anys amb un model de negoci sostenible i la voluntat de generar un impacte social o mediambiental. El projecte ha d’estar en fase de desenvolupament inicial, amb necessitat d’una injecció de capital o accés a inversors.

D’aquesta manera, cada projecte ha de tenir un representant i, en el cas que l’equip sigui un dels 20 preseleccionats, haurà d’assistir i participar en les sessions de diagnòstic, mentoria, bootcamp en línia i pitch day presencial a Barcelona el 12 de desembre. Els 10 equips seleccionats hauran d’assistir i participar en els tres esdeveniments presencials que se celebraran entre gener i maig del 2024 a Barcelona, Madrid i Màlaga.

D’altra banda, el jovent gironí pot presentar fins al 10 d’octubre a través de la plataforma de convocatòries de la Fundació “la Caixa”. El 27 d’octubre es donaran a conèixer els 20 projectes preseleccionats, que participaran en un bootcamp (curs intensiu) en línia al novembre i en un pitch day (dia de presentació) presencial al desembre. Els deu millors projectes entraran en l’acceleradora The Bridge i rebran 25.000 euros i cinc mesos de formació i mentoria. Els altres 10 projectes rebran un premi de 5.000 euros.

Amb tot plegat, el director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació la Caixa, Xavier Bertolín apunta que “la sensibilitat i l’enginy dels joves són imprescindibles per abordar els desafiaments del present i del futur que afrontem com a societat. Per això, els volem ajudar a fer el salt i a fer realitat els seus projectes, promovent una emprenedoria que estigui vinculada al compromís social i a la sostenibilitat”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Raül Balam
Xef del ‘Moments’ de l’Hotel Mandarin Oriental de Barcelona (2 estrelles Michelin)

“El meu plat preferit és patata amb col i bacallà de Sant Pol”

Barcelona

Gastronomia catalana, la que ho aprofita tot

Barcelona
Joan (Nani) Mora
Cap de l’oposició d’ERC a Sant Andreu de Llavaneres

“Veiem com tot el que tenia la marca d’ERC s’està aturant”

Sant Andreu de Llavaneres
ADMINISTRACIONS

El Maresme se sent exclòs del pla de barris

MATARÓ
ciència

Asfalt autoregeneratiu i altres avenços tecnològics per a més seguretat a les vies

Tarragona
gastronomia

Cinc restaurants, un menjador escolar i dues escoles de cuina, a l’Slow Food

sant sadurní d’anoia

Un pèsol per col·locar

sant andreu de llavaneres
Societat

Es presentarà una moció al ple per parlar de l’alberg de Badalona

Badalona
ADMINISTRACIONS

L’Ajuntament de Lleida serà part en la causa dels robatoris a l’Horta

LLEIDA