Societat

L'APUNT

Mantenir la guàrdia

Les xifres de reducció de la sinistralitat a les carreteres no haurien de fer-nos baixar la guàrdia. Encara hi ha coincidències que ens alerten que hi ha marge de millora, malgrat que els avenços han estat notables en les quatre últimes dècades. Cal reduir la sinistralitat dels motoristes, millorar la seguretat infantil, facilitar la implantació de mecanismes antiatropellaments... i alhora no deixar de banda la millora de les carreteres, per car que ens resulti. Algunes actuacions, com ara el desdoblament de la C-55 al Bages o el de l'N-II nord a l'Empordà són imprescindibles i els pedaços que s'hi han fet no s'haurien de perpetuar. Resulta inevitable l'envelliment del parc automobilístic, i una manera de compensar-ho és rejovenir les carreteres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Pau Bosch
Nou president d’Amics de la Rambla

“Ara el nostre objectiu és obrir la Rambla al mar”

Barcelona
SOCIETAT

La síndica posa el focus a l’alberg de Badalona

Badalona
societat

L’esclavitud dels segles XV i XIX, a debat al Museu de l’Escala

l’escala
administracions

La Casa del Mar promocionarà el patrimoni pesquer de Llançà

llançà
sequera

La nova fase d’excepcionalitat dona més marge per omplir les piscines

barcelona
Societat

Mor Miquel Massana, fundador de l’empresa Centre Tèxtil Massana

SERVEIS

La Paeria atura la supressió de la recollida porta a porta a Pardinyes i Balàfia

LLEIDA
GIRONA

Puente preveu aviat la licitació del projecte d’enllaç del TAV i l’aeroport

GIRONA
estats units

TikTok demanda als EUA per una llei que amenaça de vetar el seu ús al país

barcelona