Medi ambient

berguedà

El Mercat del Bolet premiarà clients fidels

El Mer­cat del Bolet de Cal Rosal d'Olvan (Ber­guedà) pre­senta enguany dues nove­tats. La més des­ta­cada és el Car­net del Bon Bole­taire, una ini­ci­a­tiva que pretén “fide­lit­zar els bole­tai­res que visi­ten el mer­cat i fer-los un obse­qui al final de la tem­po­rada en forma de vals de des­compte i un val de 100 euros per al pri­mer premi”, explica Judit Car­re­ras, alcal­dessa del muni­cipi.

El mer­cat, que obrirà cada dia a par­tir de l'1 de setem­bre i fins al 30 de novem­bre, s'estre­narà a les xar­xes soci­als de Face­book i Twit­ter.

El mer­cat tindrà dotze para­des, el mateix nom­bre que l'any pas­sat. Segons Car­re­ras, la mei­tat de les para­des seran de bolets fres­cos, secs i altres deri­vats dels bolets i l'altra mei­tat estarà des­ti­nada a dife­rents pro­duc­tes agro­a­li­men­ta­ris i arte­sans del Ber­guedà. A més, s'ofe­ri­ran les tra­di­ci­o­nals acti­vi­tats, com ara el Diu­menge de Bolets, una sor­tida lúdica al bosc per conèixer dife­rents espècies de bolets amb el guiatge d'experts.

El mer­cat de Cal Rosal rep una gran afluència de visi­tants sobre­tot els caps de set­mana. “Entre dis­sabte i diu­menge hi poden pas­sar més de 2.000 per­so­nes”, explica Car­re­ras.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.