Serveis

mobilitat

Vilassar de Mar i Cabrera suspenen la connexió de bus ja que no reben subvencions

Els alcaldes asseguren que la Generalitat els va prometre 75.000 euros anuals, que mai han cobrat

La línia C7 deixa de funcionar el proper dia 1

Els serveis d'autobús al Baix Maresme estan en crisi. Si fa uns mesos eren els municipis d'Alella i Teià els que suspenien la seva línia interurbana, ara els ha tocat el torn a Vilassar de Mar i Cabrera, que han decidit conjuntament treure de circulació els busos de la línia C7, que connectaven els dos nuclis amb el polígon industrial dels Garrofers. El servei deixarà de funcionar el proper dia 1 de desembre.

Els dos consistoris argumenten que el servei és insostenible econòmicament i que les ajudes que va prometre la Generalitat, i més concretament el Departament de Política Territorial i Obres Públiques (PTOP), mai han arribat. “Ens van assegurar que rebríem una subvenció de 75.000 euros l'any, però sempre ens donaven llargues”, explica l'alcalde de Vilassar de Mar, Joaquim Ferrer (CiU). Segons fonts municipals, el cost total d'aquesta línia era de 108.000 euros anuals, que sufragaven a parts iguals entre els dos municipis, mentre que els ingressos provinents de la venta de bitllets amb prou feines superaven els 10.000 euros l'any. Segons aquestes mateixes fonts, la línia tenia prop de 20.000 usuaris l'any, la majoria dels quals eren treballadors del polígon industrial els Garrofers i usuaris del Centre d'Atenció Primària de Vilassar de Mar. La línia C7 es va engegar l'abril del 2008, juntament amb la C13, que recorre els diversos barris vilassarencs i que continua en marxa.

LA XIFRA

50.000
euros de dèficit
suposava la línia C-7 a cada ajuntament, segons fonts municipals

LA DATA

01.12.2010
És el dia
que se suspèn indefinidament la connexió de bus entre Cabrera de Mar i Vilassar de Mar


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Pedagogia per a un busseig més sostenible al litoral

L’ESTARTIT

La CUP insta ERC a buidar i restaurar Vacamorta

cruïlles

Denuncien una altra tala d’arbres a la Fosca

PALAMÓS
El Temps
Servei Meteorològic de Catalunya

Cel serè o poc ennuvolat fins a mig dia

Barcelona

Normalitzada la circulació de trens entre Gavà i el Prat de Llobregat

Barcelona

La petjada humana en el medi

girona

Primer pas en ferm per construir habitatges de protecció oficial a Girona

Girona

Salut reobre el CAP de Salt que va quedar inundat

Salt

Ilsa comença les proves del seu primer TAV

barcelona