Francesc Espiga Corbeto

Francesc Espiga Corbeto

anàlisi

L'opció prohibida

La política local barcelonina ja les té, aquestes coses. En un context en què tot l'engranatge del sistema del transport públic metropolità està totalment tenallat per la falta de recursos, i en...

L'apunt

Al meu país, la neu no sap nevar

Que em perdoni Raimon per la perversió metafòrica del seu vers, però al meu país no només la pluja no sap ploure. Tampoc saben nevar les nevades, esbufegar les ventades o baixar les temperatures quan,...

la crònica

“M'he menjat el seient del davant”

Un tram de la Meridiana tallat al trànsit, i un estol monumental de policies, ambulàncies i bombers amuntegats a l'entrada de l'estació del Clot. Una caracterització que alimenta tota classe de teories...

Montse Velasco fa de sommelier a la botiga-restaurant la Cuina del Guinardó MARTA PÉREZ
l'entrevista

“A Catalunya s'estan fent uns vins impressionants”

En qüestió de vins té un nas d'allò més fi. No en va la barcelonina Montse Velasco (La Cuina del Guinardó) acaba de ser proclamada guanyadora del Nas d'Or 2011, un concurs estatal en què un selecte grup de ‘sommeliers' han de posar a prova el seu olfacte per identificar diversos tipus de vins i destil·lats. Un ...

LA CRÒNICA

La Diagonal, encara

És possible, i fins i tot probable, que al llarg del seu mandat l'alcalde Hereu hagi comès marrades mes greus. Tot són opinions. Però cap d'aquestes patinades no haurà tingut tanta càrrega mediàtica...

El periodista Jordi Tardà el dia que es va fer la presentació del nou museu ROBERT RAMOS
l'entrevista

“El Museu del Rock serà el meu últim gran projecte”

Periodista, col·leccionista compulsiu de tot allò que faci olor de rock o Tintín, Jordi Tardà és una referència indiscutible del país si s'ha de parlar de música. Als 56 anys ha vist com prenia forma un dels grans projectes de la seva vida, l'obertura d'un museu dedicat al rock, al nou complex comercial Arenas de ...

Feli Benítez fotografiada a la seu que l'empresa té al Poblenou de Barcelona JOSEP LOSADA
l'entrevista

“Comprar per internet no és una moda temporal”

Fa quatre anys era un projecte visionari per vendre roba de marca per internet a preus d'‘outlet'. Avui Privalia ja és un potent negoci radicat a Barcelona que genera una facturació anual de 140 milions d'euros. Obrir-se a nous mercats és ara el repte de l'empresa, tal com comenta la seva directora a l'Estat, Feli Benítez

la crònica

«We hate Barcelona»

Fins l'any que ve, si Déu vol. La d'ahir va ser l'última cita de la Champions que feia escala a Barcelona, circumstància que implica que, almenys fins la temporada vinent, no hi haurà més revetlles...

Si no heu trobat la notícia que buscàveu, proveu amb el nostre cercador.