Arts escèniques

L’APUNT

Escoltar, empatitzar i revisar sempre

L’escàndol per les denúncies de vexacions a les sales d’assaig de l’Institut del Teatre obliguen a una reflexió profunda. Magda Puyo deia ahir que el paradigma de relació de poder ha canviat els últims anys. Això és una bona notícia perquè obliga, a les direccions dels espectacles, a construir projectes amb l’equip. Davant la valentia de les persones que exposen el seu cas de vexació, a una part important del sector de les arts escèniques li correspon escoltar, empatitzar (sense paternalismes)i revisar les conductes, i aplicar les mesures coercitives que corresponguin, però respectant la presumpció d’innocència (per injust que sembli). Rebatre la por d’ahir com a alumna en un assaig, amb la por d’acusar públicament avui només genera frustració. I el que demana el teatre són espais de confiança.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Música

Madonna fa ballar un milió i mig de persones a Copacabana

rio de janeiro
arts escèniques i música

El Límbic atrau 21.000 persones a Santa Coloma de Gramenet

barcelona
Ramon Coll
Arqueòleg. Autor d’ ‘El santuari ibèric de la cova de les Encantades del Montcabrer’

“La cova de les Encantades és l’únic santuari dels laietans”

PREMIÀ DE MAR
MÚSICA

Documenten les intèrprets no vocalistes de les formacions de ball dels anys 30

GIRONA

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca