l'apunt

Aprenentatge i mercat

En els darrers anys, a més dels singles, gais, sèniors i dinks (parelles sense fills), el mercat ha buscat altres públics que gastin més. Pel que fa a les famílies formades per la parella i els fills, la manera de fer incrementar el seu consum ha estat per la via dels infants. L'oferta d'oci per a nens ha augmentat considerablement, tot i que, sortosament, aquest increment s'ha expressat sobretot en ofertes culturals. Així, s'han produït interessants transformacions. Els espectacles infantils s'anomenen ara «familiars», ja que es busquen obres de lectura apta per a grans i menuts. En aquesta línia, tenim, aquest cap de setmana, la fira d'espectacles familiars d'Igualada. El festival Sònar també ha anunciat que programarà «música avançada» per a menuts. Aquestes propostes són doblement encoratjadores: fan front a la crisi perquè aporten dinamisme econòmic i alhora obren visió artística i cultural als infants.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.