Economia

Més de 15 milions de visualitzacions de les campanyes de Roses

S’han realitzat accions de promoció turística en línia en diferents canals

Les campanyes de promoció turística que, durant els mesos de juny, juliol i principis d’agost, ha realitzat l’Oficina de Turisme de Roses de la marca Visit Roses en diverses plataformes en línia han obtingut més de 15 milions de visualitzacions. Les campanyes s’han centrat a mostrar l’oferta del municipi en platges i cales, activitats de natura i turisme actiu, gastronomia i cultura. La sessió mitjana d’un usuari al web visitroses.cat és de gairebé un minut i mig. Les campanyes s’han realitzat en col·laboració amb una agència de màrqueting digital de Roses. Avaluats els bons resultats obtinguts, Turisme de Roses prepara ja una nova acció en línia, en aquesta ocasió a través de les xarxes socials Youtube, Instagram i Facebook, per promocionar l’oferta del final d’estiu i tardor en els mateixos mercats. Entre d’altres, es mostrarà la Ruta del Vi DO Empordà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia