Economia

Jòdul esdevé referent d’arquitectes i interioristes

La firma celebra els trenta anys inaugurant un nou espai expositiu

Professionals de la comarca han dissenyat els nous ambients dinàmics

L’empresa Jòdul, dedicada a la distribució de materials per a la construcció, l’arquitectura i l’interiorisme, ha volgut celebrar el seu 30è aniversari amb una imatge corporativa renovada i la inauguració d’un nou espai expositiu de 1.500 m², ubicat a la seu central de la firma, a Taradell (Osona). El nou showroom ha estat dissenyat per l’estudi Nualart i l’equip de Jòdul, i disposa d’onze ambients ideats per interioristes de la comarca. A més, també s’ha renovat una altra gran zona més tècnica, enfocada al professional, i una tercera dedicada a les cuines.

“Per a nosaltres és prioritari el fet de poder mostrar els nostres productes en un espai on els nostres clients se sentin còmodes. Els onze ambients que mostrem són espais dinàmics que aniran canviant cada sis o dotze mesos, perquè volem que aquest sigui un punt de referència per al sector de casa nostra”, explica Aman Cabanas, director comercial i portaveu de l’empresa familiar, que ja suma tres generacions.

Jòdul, que l’any 2017 tenia una plantilla de vint treballadors i una facturació de 6 milions d’euros, ha crescut fins als trenta-cinc professionals i una previsió de facturació per al tancament d’enguany de 18 milions, un milió més que l’obtinguda l’any passat. Precisament l’obertura el 2017 del Jòdul Lab a Barcelona i la gairebé immediata posada en marxa del pla d’internacionalització, ha dut a la firma a situar-se avui en el mercat com a referència d’arquitectes i interioristes.

A l’abast de tothom.

“Oferim diverses gammes de productes, des dels més bàsics fins als de luxe, amb preus competitius i d’una alta qualitat en totes les línies. El nostre lema és ser sempre al costat del client, sigui gran o petita empresa, o particular”, diu, i assegura que sempre han fet servir la mateixa estratègia i que això no canviarà: “Com fins ara, seguirem fidels als nostres clients i a la qualitat que oferim, perquè és l’únic camí per consolidar el creixement, que és el nostre objectiu.”

Jòdul vol ser l’extensió natural de l’estudi d’arquitectura i interiorisme. Per això, al nou espai es mostren una àmplia varietat de materials i marques de paviments, revestiments, parquets, fustes i aixeteria, entre d’altres, per a cuines, banys i terrasses, tot abraçat per una llum natural que realça colors i textures, i un jardí interior que aporta calma. Una passejada pels onze ambients és una immersió ràpida i clara en les últimes tendències.

“En banys, ara destaca la combinació de peces de gran format de gres porcellànic amb altres de més petites, de tons crus o grisos però amb algun toc de color. Pel que fa als materials, els més demandats són els nobles, aquells derivats de les pedres, els marbres o la terrissa, que donen sensació de benestar”, explica Cabanas, que incideix en el fet que “ara sobretot es reclama que siguin sostenibles, tant pel que fa al procés de producció del material com a la composició, pensant en l’economia circular”.

Les tendències per a cuines, diu, són similars quant a materials, amb un predomini del color tabac i la combinació de pedres i fustes”, mentre que per a les terrasses, assegura, “es torna a la tova catalana de tota la vida, que es relaciona molt bé amb elements naturals”.

Jòdul ha presentat també un nou web corporatiu , que permet personalitzar llistes de materials per a projectes. “Volem enriquir l’experiència, que el client visqui als nostres espais físics, fent que el web sigui una extensió virtual on cercar inspiració”, conclou.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.