El lector escriu

Les ressenyes negatives

No aguanto la gent que deixa ressenyes negatives a Google sobre un comerç.

La meva família té una botiga, la meva mare és autònoma, això implica que el fet d’obrir la persiana ja li representa un desemborsament de diners. Treballa matí i tarda, la veiem poc a casa. A la botiga hi ha ella sola, no es pot permetre tenir algú que l’ajudi. Tot ho fa ella, netejar, fer comandes, reposar, atendre, aconsellar... Té clients de totes les edats, l’atenció és personalitzada i s’ajusta a la necessitat de cadascú. Ressenyes com: “bon lloc, bon servei i amabilitat... segons la quantitat de feina que hi hagi en aquell moment” sembla un comentari amable, però no ho és.

Tinguem més empatia amb la gent que treballa de cara al públic, dependents/es, cambrers/es, caixers/es, escombriaires, taxistes i una infinitat de feines, i que hi és per servir-nos, no per aguantar les nostres ximpleries, les nostres presses ni el nostre mal humor.

Gavà (Baix Llobregat)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]