L’ATM gironina, cap a la maduresa
Des del 2008, la integració tarifària del transport públic només va saltar la barrera de la Garrotxa, l’any passat
La Generalitat treballa perquè a final d’any o inici del 2025 creixi cap a la Selva Marítima, l’Empordà i el Ripollès
La tecnologia per validar títols, canviant com les corones tarifàries a extingir, i el dèficit de recursos dificulten l’evolució
L’Autoritat Territorial de Mobilitat de Girona (ATMG) ara mateix integra tarifes i mitjans de transport públic en 73 municipis dels 209 que hi ha a la vegueria de comarques gironines –la Cerdanya no hi entra–. Proporcionalment, només abasta 351.051 h...
2006
Es va constituir
el Consorci del Transport Públic de l’ATMG.
2008
Es va implantar
la primera integració tarifària al Gironès, el Pla de l’Estany i la Selva Interior.
2023
El sistema
tarifari de l’ATMG es va ampliar al conjunt de la Garrotxa, donant resposta a Olot, Besalú o la Vall d’en Bas cap a la Selva.
9,19
milions
de desplaçaments integrats es van fer l’any passat, rècord històric, però d’un total de 16 milions de trajectes en transport públic al conjunt de la demarcació, on l’Empordà, la Selva Marítima i el Ripollès esperen entrar-hi.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.