Societat

Lloret decreta tres dies de dol i convoca un minut de silenci per la mort de dues veïnes a l’accident a la Capadòcia

Les víctimes anaven amb un grup de turistes del municipi i han perdut la vida quan el globus ha fet un aterratge forçós

L’Ajun­ta­ment de Llo­ret de Mar ha decre­tat tres dies de dol ofi­cial per la mort de dues veïnes del muni­cipi a l’acci­dent de glo­bus a la Capadòcia. Les ban­de­res del con­sis­tori one­ja­ran a mig pal i aquest ves­pre, a les vuit, es farà un minut de silenci en record a les vícti­mes .

L’acci­dent ha tin­gut lloc poc abans de les nou del matí. Les dues dones, de 62 i 64 anys, for­ma­ven part d’un grup de turis­tes de Llo­ret de Mar. A dins del glo­bus aerostàtic hi viat­ja­ven 28 per­so­nes i dos mem­bres de la tri­pu­lació. L’apa­rell s’havia enlai­rat a les 07.25 del matí des del dis­tricte d’Ava­nos i, a causa d’una ràfega sob­tada de vent, ha hagut de fer un ater­ratge forçós. Durant la mani­o­bra, tres per­so­nes del mateix grup de turis­tes han que­dat feri­des.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia