Infraestructures i serveis

Denuncien que l’estació de Ribes ja no té atenció personal

Renfe continua mantenint que, fins el més de març vinent, es manté servei amb atenció personal a l’estació de Ribes de Freser, a la línia R3. La realitat, no obstant, és que la taquilla està tancada i només hi ha una persona que ajuda els usuaris a comprar bitllet, si els cal. Ho afirma la plataforma Perquè no ens fotin el tren, que el dissabte passat va promoure una acció de protesta a l’estació ripollesa. En algunes ocasions, es tracta d’una persona amb trage i identificada com a personal de Renfe que ajuda en aquestes tasques, però, habitualment, hi ha persones d’una empresa de seguretat i, per tant, sovint sense cap coneixement més que la màquina, segons hi afegeixen fonts de la plataforma.

Per la seva banda, l’alcaldessa de Ribes de Freser, Mònica Sant Jaume, i els grups polítics amb representació al consistori, estan treballant en la redacció d’una moció, que aprovaran a la propera sessió del plenari ribetà, i seguiran de prop aquesta problemàtica, per intentar evitar que l’estació de Ribes es quedi sense personal. De fet, la plataforma ha evitat el tancament d’algunes de les estacions de la R3.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia