Infraestructures

Barcelona

Només un carril per sentit a la C-58, per obres

La nova fase de construcció del carril per a autobusos i vehicles d'alta ocupació (bus-VAO) a l'entrada de Barcelona per la C-58 obligarà a restringir a un únic carril per sentit la circulació nocturna fins a la nit del 5 al 6 de maig. La restricció, iniciada aquesta nit, suposa passar de tres carrils per sentit a un de sol en un tram de prop d'1,3 quilòmetres a prop del nus de la Ferreria. L'empresa pública de la Generalitat Tabasa ha hagut de fer el tall per la necessitat d'espai que li permeti continuar la construcció de la pèrgola d'enllaç del carril bus-VAO amb les vies existents. La pèrgola trident que enllaça el carril especial amb la via principal es construeix al terme de Montcada i Reixac. La restricció nocturna es fa per motius de seguretat, ja que, un cop construïdes les estructures verticals on es recolzarà la pèrgola, ara s'han de col·locar les bigues horitzontals d'aquesta. El carril d'ús exclusiu per a autobusos i vehicles d'alta ocupació correrà per la mitjana de l'autopista segregat de la resta de carrils en aquest tram de la C-58. L'obra costa 80 milions, cofinançats amb fons europeus.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.