La «superbike» de BMW

Tot i que la K 1300 S ja s'adeia amb el con­cepte de superes­por­tiva de gran cilin­drada, BMW volia una mil amb totes les de la llei, capaç de com­pe­tir con­tra les tot­po­de­ro­ses motos japo­ne­ses d'aquest seg­ment. Amb les idees clares de com crear una moto alta­ment com­pe­ti­tiva, BMW es va deci­dir per l'eficàcia d'un motor de qua­tre cilin­dres en línia i incli­nats a 32 graus, i dotat de vàlvu­les acci­o­na­des per sis­tema apli­cat mit­jançant balan­cins, com en els motors de fórmula 1. En total, 193 CV de potència amb qua­tre opci­ons de corba d'entrega selec­ci­o­na­bles. Tot això com­ple­men­tat amb con­trol de tracció i ABS espor­tiu marca de la casa.

Si ens refe­rim a la part cicle, el xassís d'aquesta ruti­lant BMW és pura­ment espor­tiu, de doble biga i amb sub­xassís des­mun­ta­ble. La BMW S 1000 RR esdevé la super­bike més lleu­gera del seg­ment. Amb l'ABS incor­po­rat i tots els dipòsits plens, el seu pes és de 206,5 qui­los.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.