Economia

Assolim vol seguir creixent sense oblidar la rendibilitat

La distribuïdora d’alimentació, que va néixer el 2014 d’una unió d’empreses afins, ha passat de 20 a 57 milions en 10 anys

La pandèmia va castigar les finances de l’empresa, que ha canviat l’estratègia cap a la generació de beneficis i la digitalització

La companyia rep ofertes de compra que rebutja sistemàticament; estan en una posició compradora

Ara fa 10 anys que Xavier Cas­tellví i Toni Rodés van fusi­o­nar les res­pec­ti­ves empre­ses fami­li­ars, Himsa i Solé Her­ma­nos, del sec­tor de la dis­tri­bució ali­mentària, amb l’objec­tiu de tenir una bona base per créixer i asso­lir la grandària ade­quada per f...

Assolim Food Services
Assolim Food Services s’organitza en dues empreses: Assolim té la gerència, l’administració, els comercials i la producció, mentre que Cefrusa té el negoci logístic. Tenen una nau a Madrid però està en venda.
57 M€
facturació
195
treballadors
1961
fundació de Solé


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.