Assolim vol seguir creixent sense oblidar la rendibilitat
La distribuïdora d’alimentació, que va néixer el 2014 d’una unió d’empreses afins, ha passat de 20 a 57 milions en 10 anys
La pandèmia va castigar les finances de l’empresa, que ha canviat l’estratègia cap a la generació de beneficis i la digitalització
La companyia rep ofertes de compra que rebutja sistemàticament; estan en una posició compradora
Ara fa 10 anys que Xavier Castellví i Toni Rodés van fusionar les respectives empreses familiars, Himsa i Solé Hermanos, del sector de la distribució alimentària, amb l’objectiu de tenir una bona base per créixer i assolir la grandària adequada per f...
Assolim Food Services
Assolim Food Services s’organitza en dues empreses: Assolim té la gerència, l’administració, els comercials i la producció, mentre que Cefrusa té el negoci logístic. Tenen una nau a Madrid però està en venda.
57 M€
facturació
195
treballadors
1961
fundació de Solé
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.