Economia

Acord per potenciar la marca Empordà en el sector turístic

L’Associació Empordà Turisme i l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà van signar ahir un nou acord per reforçar els vincles ja existents entre les entitats i estrènyer llaços per reforçar la marca Empordà. L’objectiu és enfortir sinergies en les accions que les dues associacions porten a terme anualment, de promoció, formació i lobby empresarial. L’acte, celebrat a l’hotel Duran de Figueres, va tenir la presència del vicepresident del Consell de l’Alt Empordà i conseller comarcal de Turisme, Agustí Badosa. Els presidents de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà, Miquel Gotanegra, i el d’Empordà Turisme, Esteve Guerra, coincideixen a afirmar que un treball conjunt de les dues associacions turístiques potenciarà la marca Empordà com a destinació turística de primer ordre. “L’objectiu és unir esforços per impulsar campanyes potents de promoció turística durant tot l’any”, van indicar. En un dels punts del conveni es preveu que Empordà Turisme consensuarà amb l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà la línia estratègica de gastronomia i allotjament. Empordà Turisme, té prop de 200 socis i l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de l’Alt Empordà agrupa uns 200 establiments consolidats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]