L'apunt

L'APUNT

Carreteres de la vergonya

Les carreteres Nacional II i 340 són de les que necessiten més inversions a Catalunya per estalviar accidents i vides humanes. Curiosament, totes dues dependents del Ministeri de Foment, que va renunciar a desdoblar l'N-II a l'Empordà, per exemple, i va tenir dècades parades les obres de la variant de Vallirana de l'N-340. El RACC proposa petites millores que generarien grans avenços en seguretat, com ara ampliar la distància de les mitjanes per evitar topades frontals. Durant anys, Foment ha estat el ministeri de les grans obres i dels pressupostos no executats a Catalunya; ara té l'oportunitat de licitar petites obres de poc cost i que no incrementaran el cost mentre s'executen, i tindran una gran rendibilitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]