Política

Cs tanca la campanya amb la promesa de “treure” Torra

Rivera augura des de Barcelona una sorpresa electoral i insisteix que no plegarà si es queda a l’oposició

El líder de Ciu­ta­dans, Albert Rivera, va tan­car la cam­pa­nya elec­to­ral ahir a Cata­lu­nya amb la pro­mesa de “treure” el pre­si­dent Quim Torra de la Gene­ra­li­tat: “El més valent que ha fet Pedro Sánchez és enviar un helicòpter a treure les res­tes de Franco; per què no és valent i treu Torra de la Gene­ra­li­tat? Jo ho faré.” Amb les enques­tes per terra, el diri­gent taronja va augu­rar una sor­presa elec­to­ral si els libe­rals i els votants de cen­tre es mobi­lit­zen a les urnes. Segons els seus comp­tes, dos punts per­cen­tu­als més per a Ciu­ta­dans equi­val­drien a 20 escons extres. Ara en tenen 57.

Amb la presència dels seus pares entre les prop de 3.000 per­so­nes del míting final al Palau de Con­gres­sos de Cata­lu­nya –on dilluns es van refu­giar els pre­mis Prin­cesa de Girona–, el cap de llista va recla­mar que “els mode­rats”, entre els quals es compta, “mode­rin Espa­nya” a par­tir del 10-N.

“No sé quants escons tindrà la lli­ber­tat i quants l’odi, quants l’hon­ra­desa i quants la cor­rupció, però amb els escons us asse­guro que els vots de Ciu­ta­dans seran molt més útils per a la lli­be­rat i la uni­tat d’aquest país que els de qual­se­vol altre pro­jecte”, va aren­gar.

Si les coses van mal dades, Rivera va insis­tir que con­ti­nuarà “remant” des de l’opo­sició, una manera de dir que no té intenció de ple­gar. En la mateixa línia, la can­di­data per Bar­ce­lona, Inés Arri­ma­das, va pre­dir que demà a la nit Sánchez “s’ennu­e­garà amb el sopar” pel resul­tat del PSOE, enmig de crits de “Sí se puede” i apel·laci­ons a una even­tual “remun­tada”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia