Infraestructures i serveis

PALAFRUGELL

L’Ajuntament posa en marxa un apartat per comunicar incidències a l’aplicació mòbil

L’Ajuntament de Palafrugell ha posat en marxa un apartat a la seva aplicació mòbil per poder comunicar incidències a la via pública. Gràcies a aquest sistema, qualsevol persona pot avisar d’una incidència de forma àgil i ràpida des del seu dispositiu en el mateix moment en què la detecta. Aquest servei funciona dins de l’aplicació Palafrugell al mòbil amb el nom de Millorem Palafrugell. Mitjançant un formulari es pot fer una breu descripció de la incidència adjuntant-t’hi fotografies que permet fer l’aplicació mateixa. També es pot detectar i vincular automàticament la ubicació. L’aplicació té un apartat en què l’usuari pot consultar l’estat de les incidències que ha registrat.

Els temes que es poden comunicar a través de Millorem Palafrugell són els relatius a la recollida de residus, neteja viària, manteniment de carrers, enllumenat, jardineria de la via pública, manteniment de mobiliari urbà, colònies de gats i control de plagues. L’Ajuntament també manté actiu el telèfon per comunicar incidències que es va habilitar la tardor passada (972303066), en el qual es pot trucar de dilluns a divendres de 9 a 13 hores.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.