Societat

Estudiants d’FP ideen la campanya publicitària de les festes dels barris

Alumnes de l’institut Provençana dissenyen cartells amb imatges de les activitats més representatives

Els estudiants del cicle formatiu de grau superior de màrqueting i publicitat de l’institut Provençana han ideat la campanya publicitària de les festes majors dels barris de l’Hospitalet a partir de l’encàrrec de l’Ajuntament. Enguany, l’eslògan de les festes és “Queda’t sense parauL’Hes”, i els alumnes dissenyaran dos cartells amb les imatges de dues de les activitats més representatives de cada barri amb un so o onomatopeia relacionats amb sentiments o emocions que desperten les celebracions.

L’objectiu principal de la campanya és, segons fonts municipals, apel·lar al sentiment de cohesió i de pertinença de la ciutadania, eliminant barreres i afavorint la comunicació i la connexió entre les persones. L’encàrrec vol, també, posar en valor la feina de joves estudiants del cicle formatiu, que experimentaran el treball en l’entorn simulat d’una agència de publicitat fictícia, L’HAgència.

L’encàrrec de la publicitat de les festes és habitual per part de l’Ajuntament. Des de l’any 2012, alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny Serra i Abella s’encarreguen del cartell de les Festes de Primavera de la ciutat, i l’any 2022, persones amb diversitat funcional de l’Associació ALPI van fer les il·lustracions i dibuixos dels cartells de les festes majors dels barris.

La festa major de Sant Josep, que concentra els actes entre el 16 i el 19 de maig, donarà el tret de sortida de les celebracions als 12 barris, mentre que Ciutat Comtal les tancarà entre el 20 i el 24 de setembre. Els actes festius i culturals es complementaran amb cinc rutes gastronòmiques.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.