Societat

Pugen les vendes però no igualen les del 2019

Les ven­des de Comer­tia, l’Asso­ci­ació Cata­lana de l’Empresa Fami­liar del Retail, van créixer quasi un 30% al mes de juliol en com­pa­ració amb el juliol de l’any pas­sat, quan encara hi havia mol­tes res­tric­ci­ons. Tot i així, les ven­des han estat un 12,5% infe­ri­ors a les del juliol del 2019. Tot i que les rebai­xes no han anat com s’espe­rava, segons aquesta enti­tat, l’inici de les vacan­ces i l’aug­ment del temps lliure han reper­cu­tit molt posi­ti­va­ment en els sec­tors de l’oci i la cul­tura (80,4%) i també en el de la res­tau­ració (49,8%), que con­ti­nua patint, però, la baixa afluència de turis­tes inter­na­ci­o­nals. Segons l’informe men­sual de Comer­tia, el pes de la venda en línia ja suposa el 6,6% de la fac­tu­ració de les empre­ses. Una altra dada que es desprèn de l’informe és que en aquests moments un 8,9% dels tre­ba­lla­dors estan de baixa per con­tagi o per con­tacte directe.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.